cucquy | Date: Chủ nhật, 16-12-2012, 1:50 PM | Message # 1 |
Thành viên trung niên
Nhóm: Thành viên
Số bài viết: 4900
Điểm: 0
Trạng thái: Không lên mạng
| Thông tin tuyển dụng Vị trí Tuyển Nam - Kế Toán Số lượng tuyển 1 Giới tính Nam Ngành nghề Tài chính/Kế toán/Kiểm toán Tính chất công việc Giờ hành chính Tỉnh/Thành phố TP.Hồ Chí Minh Mô tả Purpose:
• To support Accounting & Controls Manager in discharging her duties and responsibilities • To ensure proper maintenance of accounts and records
Responsibilities:
Inventory management: 1. Day to day input purchasing invoices of merchandise, check quantity and value on invoices against POS system; 2. Assist Accountant and contact store Supervisors to daily manage inventory on POS system(including receiving goods, selling, others…); 3. Co-ordinate Accountant to perform stock-taking periodically (monthly/quarterly/yearly) and report the matters related to inventory management timely;
Issuing payment & reports : 4. Review invoices to ensure on-time payment according to Contracts 5. Prepare statutory books
Others: 6. To assist Senior Accountant in Cash control and daily follow up cash deposit in bank account from stores (including cash from sale and collection service); 7. Support accountant in tax payment for government 8. Process and record accounting transactions in the accounting software & POS system; 9. Maintain accounting records as per requirements; 10. To assist ad hoc requirements. Key Relationships:
1. Internal support team such as Marketing , Operation and Site Development department 2. External related authorities such as Tax Office, External Auditor, Banks, etc. 3. To whom she consults and shares information with Kỹ năng Requirements: • Degree/Diploma in Accounting or partial professional accounting qualifications • Minimum 2 years relevant working experience • Able to handle full set of accounts • Computer literate with knowledge of Microsoft Office programs, spreadsheets and accounting systems/software • Good spoken and written English skills are essential • Excellent interpersonal skills , resourceful with positive working attitude • Able to work independently and possess a high level of responsibility and commitment • Able to work long and irregular hours Trình độ Đại học Kinh nghiệm 2 năm Mức lương Thỏa thuận Hình thức làm việc Nhân viên chính thức Thời gian thử việc 2 tháng Chế độ khác 40h work/week 8h/day: Monday - Friday. - competitive salary with the benefit of taking over your state social insurances, health-insurance. - 13 month bonus salary. - 14 vacation days. - After the 2 months probation-period, we provide you as well with a Corporate Private Health, Accidental & Life Insurance Plan. - Annual Health Check Yêu cầu hồ sơ Đơn xin việc - Sơ yếu lý lịch. - Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khỏe. - Các bằng cấp có liên quan Hạn nộp hồ sơ 31/12/2012
Thông tin liên hệ Người liên hệ Phòng Nhân Sự Email recruit@circlek.com.vn Địa chỉ 25 Tôn Đản, P13, Q. 4, Tp. Hcm Điện thoại 08.39408346 Hình thức liên hệ Mọi hình thức
Ngày 16-12-2012
Thành viên đăng
cucquy
|
|
|
| |