Thứ 3, 07-05-2024, 11:48 PM
[ Tin mới · Thành viên · Nội quy · Tìm kiếm · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Diễn đàn tin tức hàng ngày » Rao vặt tổng hơp » Việc làm » Quản Lý Ca (Shift Manager)
Quản Lý Ca (Shift Manager)
cucquyDate: Thứ 5, 13-12-2012, 6:29 PM | Message # 1
Thành viên trung niên
Nhóm: Thành viên
Số bài viết: 4900
Điểm: 0
Trạng thái: Không lên mạng

Thông tin tuyển dụng
Vị trí Quản Lý Ca (Shift Manager)
Số lượng tuyển 4
Ngành nghề Bán hàng
Du lịch/Nhà hàng/Khách sạn
Thực phẩm/DV ăn uống
Tính chất công việc Việc làm theo ca/Đổi ca
Tỉnh/Thành phố Hà Nội
Mô tả Purpose of Position

To manage all phases of store operations in compliance with The Pizza Company standards to achieve a high standard of QSC and maximize sales and profitability on an assigned shift.

Key Responsibilities

•Ensure the Standard of Operations is strictly followed in an assigned shift

•Use the checklist to ensure the store is ready for the opening

•Interact with customers and ensure 100% customer satisfaction in an assigned shift

•Ensure receiving procedures are followed according to standards

•Do inventory on a timely basis and ensure accuracy

•Plan on product ordering according to forecast by Manager

•Maintain the environment of restaurant ensuring it is clean both inside and outside

•Ensure all products serve to customers meet standard of operation

•Record any issues that occur during work, then consult with manager to solve the issues

•Conduct POS opening and closing activities, control cash ensuring no shortage

•Record the wastage during the assigned shift

•Ensure all staff follow the rules and regulations of the company

•Communicate any updates on procedures and policies to staff

•To work on any assignments delegated by Restaurant Manager
Trình độ Cao đẳng
Kinh nghiệm 1 năm
Mức lương Thỏa thuận
Hình thức làm việc Nhân viên chính thức
Thời gian thử việc Trao đổi trực tiếp khi phỏng vấn
Yêu cầu hồ sơ •Vietnamese •High school graduate, university degree preferred •At least 1 year experience in either a food & hospitality service or retail environment •Basic business math and accounting skills •Strong Customer Service skills •Strong coaching skills •Strong interpersonal and conflict resolution skills •Good English oral/written communication skills •Strong analytical/decision-making skills •Basic personal computer literacy
Hạn nộp hồ sơ 31/12/2012
Kích hoạt: myphuc
Thông tin liên hệ
Người liên hệ Ms. Hương
Email recruitment-pzn@gamigruop.com ;
Địa chỉ 333 Cầu Giấy - Dịch Vọng - Cầu Giấy
Điện thoại (04) 3 7679489
Hình thức liên hệ Qua email


Ngày 13-12-2012
Thành viên đăng

cucquy
 
Diễn đàn tin tức hàng ngày » Rao vặt tổng hơp » Việc làm » Quản Lý Ca (Shift Manager)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search: